Pirkimo taisyklės

Užsakymai pradedami vykdyti tik gavus apmokėjimą. Mes pasiliekame teisę atšaukti užsakymą ir nedelsiant grąžinti visus sumokėtus pinigus, jei dėl kažkokių priežasčių matome, kad negalėsime jo atlikti laiku ar pagal savo kokybės standartus.

Jūs patys atsakote už teisingų duomenų pateikimą užsakant prekes. Mes neatsakome už neteisingai nurodytą adresą, vardą/pavardę, telefono numerį ar kitą informaciją, kuri vienu ar kitu būdu gali sutrukdyti atlikti užsakymą laiku ar teisingai.

Pirkėjas, prieš pirkdamas prekes, turėtų išsiaiškinti, ar jos jam tinka ar suprantamos instrukcijos (jei tokios priklauso konkrečiai prekei), gaminio dydis ir kiti pirkėjui aktualūs parametrai.

Mes pasiliekame teisę atsisakyti vykdyti personalizuotus užsakymus, jei jų turinys prieštarauja Lietuvos Respublikos, Europos Sąjungos įstatymams ar moralinėms normoms.

Mes neatsakome už kurjerių darbą. Kartais, esant didelei apkrovai, pristatymai į paštomatus gali vėluoti. Tokiu atveju prašome supratingumo. Bet kokiu atveju matydami, kad siunta vėluoja, visuomet patys skambiname kurjerių tarnybai ir aiškinamės situaciją, kliento laukti „tuščiai“ nepaliekame.

Grąžinimai

Įstatymai numato galimybę internetu pirktas prekes grąžinti pardavėjui. Tačiau egzistuoja tam tikros taisyklės. Jeigu Jums prekė tiesiog nepatiko ir persigalvojote, privalote apie tai pranešti mums per 14 darbo dienų ir po visų detalių suderinimo (pasiliekame teisę paprašyti gaminių nuotraukų jų būklei įrodyti) išsiųsti siuntinį atgal. Prekė privalo būti nepažeista, originalioje pakuotėje, be jokių naudojimo žymių. Tokiu atveju grąžiname visus už prekę sumokėtus pinigus, išskyrus siuntimo (tiek pirmyn, tiek atgal) išlaidas. Norime atkreipti dėmesį, kad skirtingi ekranai spalvas rodo skirtingai, taip pat spalvos labai priklauso nuo apšvietimo bei fotografavimo įrangos, dėl to yra galimas šioks toks atspalvių neatitikimas. Tai nėra priežastis grąžinti prekes argumentuojant mūsų klaida.

Jei prekė vienaip ar kitaip nebėra tokios būklės, kokios buvo išsiųsta – mes pasiliekame teisę jos nepriimti ir pinigų negrąžinti. Taip pat nėra galimybės be priežasties grąžinti personalizuotų prekių.

Jeigu prekė atėjo brokuota arba atsiuntėme ne tą, kuri buvo užsakyta – būtinai susisiekite su mumis ir mes viską ištaisysime kuo greičiau ir, žinoma, savo sąskaita.